MARKKINOINTISUUNNITELMA & TOTEUTUS.
VAI TOTEUTETTU SUUNNITELMA?

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Vai onko? Hyvä markkinointisuunnitelma antaa kartan ja  ohjenuoran markkinoinnin toteutukselle, joka on se ratkaiseva vaihe markkinoinnissa ja myynnissä. 

Markkinointisuunnitelma

Jotta hyvä markkinontisuunnitelma saadaan tehtyä, vaatii se taakseen analysointia, yrityksesi tuotteisiin ja palveluihin paneutumista ja kartoitusta: millainen markkinatilanne on, ketkä ovat kilpailijoitasi, millaisia tuotteita heillä on ja mihin hintaan? Mistä ja miten yrityksesi tuotteille löytyy markkinarako ja ketkä tarkalleen ottaen ovat potentiaalisia asiakkaitasi? Kun kaikki tämä ja vähän muutakin on selvitetty, voidaan alkaa suunnitella markkinointia. Vielä sitä ennen tuottesi saattavat kaivata viilausta sen suhteen, mitä ja miten niistä kerrotaan.

Suunnitelman toteutus

Ja tuumasta toimeen! Usein kuulee sanottavan, että kyllä se suunnittelu onnistuu mutta toteutusta en osaa. Jos tarvitset sekä timanttisen suunnitelman että tehokkaan toteutuksen, ota yhteyttä. Suunnitteluvaiheessa analytiikkaa ja kartoitusta tuotetaan yrityksellesi siihen malliin, että toteutuskin on helppo tehdä tai vähintäänkin ohjeistaa kädestä pitäen sinulle. 
Joten, laitetaanko hommat rullaamaan? Tehdään kokonaisvaltainen suunnittelu-toteutuspaketti sinulle. Ota yhteyttä, jutellaan lisää yrityksesi tavoitteesta.


Tarvitsetko laajempaa kokonaisuutta?

Yrityksen näkyvyyteen, tuotteiden kaupallistamiseen ja markkinointiin liittyy paljon asioita aina kotisivuista ja valokuvista oikeanlaisen rahoituksen hakemiseen. Kun tarvitset laajemman kokonaisuuden, suunnittelusta toteutukseen, löytyy apu Blackfly Oy:n kautta.