Asiakaslähtöisyys on kaiken A ja O

20.02.2018

Uuden tuotteen tai palvelun luomisessa ja toteuttamisessa asiakaslähtöisyys on aina keskiössä. SatuMo Oy on kehittänyt yhdessä Tuspe Designin ja Niemenpellon tallin kanssa varausjärjestelmän helpottamaan ratsastajien ja talliyrittäjän elämää harrastuksen parissa.

Varauskalenterin ansiosta ratsastajat näkevät kaikki tulevat tunnit ja niiden sisällön sekä voivat varata haluamansa tunnin kirjautumisen jälkeen kalenterista. Ratsastustuntien varaaminen ja peruminen on nopeaa ja helppoa ja säästää ylimääräisiä toimenpiteitä entiseen verrattuna. Kalenterin tapahtumista lähtee tieto tallille ja tallin henkilökunta tietää aina, kuinka monta ratsastajaa on tulossa tunneille. Ratsastajat näkevät omat varauksensa ja voivat myös päivittää omia tietojansa sivuston kautta. Jos tunnin sisältöön tulee muutoksia, on ne helppo viestiä ratsastajille kalenterin kautta.

Ensimmäisten viikkojen käytön jälkeen varauskalenteri on saanut hyvää palautetta ja kiitosta, kyseessä on onnistunut, asiakaslähtöinen tuote!

Suuri kiitos yhteystyöstä molemmille yrityksille.

SatuMo Oy suosittelee lämpimästi Niemenpellon tallia ratsastuksen ammattilaisyrityksenä sekä Tuspe Designia verkkosivujen ja -kauppojen sekä koodauksen taitajana.

www.niemenpellontalli.fi 

www.tuspe.com


https://www.facebook.com/SatuMo-Oy-180537362718593/